Raya Gaya Mamee

simieY®
macam menarik ja kempen yang Mamee Sllrrrp anjur ni. Pernah tgk iklan kat tv3,mau haru-biru orang kampung.hohoo..
sapa-sapa yang nak mencuba nasib, Kawe sokong sangat-sangat. mana la tahu, rezeki raya kamuorang.
Kawe baru ja dapat email tentang kempen ni dari Nuffnang malam tadi,geng-geng dah register dengan nuffnang belum?
Kawe pun nak cuba nasib gak, kot sangkut seringgit dua.

Geng yang nak sertai kempen ni, Kawe ucapkan selamat berjaya!!



siapa hantar e-kad terbanyak dapat RM200
1. hantar kat siapa-siapa yang kamuorang kenal, tak kenal pun tak kisah.hehee..
2. pastikan jadi antara penghantar e-kad terbanyak setiap hari






siapa yang tulis-tulis kat blog macam Kawe ni berpeluang dapat hadiah RM300
1. tulis ja apa-apa tajuknya ‘Beraya Gaya Mamee’.
2. hantar email kepada rayagayamamee@nuffnang.com, jangan lupa bagi link blog

jangan tak caya sudah.hohoo..
Share on Google Plus

About simiey

Penulis merupakan seorang blogger separuh masa dan berminat untuk berkongsi pengalaman, pengetahuan,kemahiran serta cerita-cerita menarik dengan masyarakat.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

  1. hoho...bro,ai lepak blog gua,mcm2 ade,serius,lawak,cinta..huhu

    BalasPadam

Thanks for your comment.