malaysia vs indonesia


baru-baru ni kecoh di Malaysia mahupun Indonesia isu kebudayaan
kita sama-sama tgk video klik yang kawe embed dari komuniti asakelate
sama-sama kita renungkan bersama..
macam2 isu timbul:
1-siapa tiru siapa
2-siapa curi siapa punya
3-siapa dulu yang buat,etc.

Added by PaPa~_~RaF ~SeP KiTo RiLeK JaH~® on October 11, 2009 at 12:00am


siapa yang betul:
Indonesia?
Malaysia?

tak perlu susah-susah tentukan siapa yang betul dan siapa yang salah
teruskan saja hidup ni dan syukuri nikmat yang diperolehi.
Share on Google Plus

About simiey

Penulis merupakan seorang blogger separuh masa dan berminat untuk berkongsi pengalaman, pengetahuan,kemahiran serta cerita-cerita menarik dengan masyarakat.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

12 comments:

  1. yes..bersyukur...

    klik klik ur iklan ;)

    BalasPadam
  2. kita semua nie serumpun takkan la nak buang adat resam kita hanya kerana dah berpisah dengan indonesia.

    BalasPadam
  3. hmm..sebenarnya kita tak yah gaduh-gaduh kan..isk,rugi gaduh ni

    BalasPadam
  4. mungkin ini nasibnya negara yang dekat sekali rumpunnya. Yang benar, nikmati saja semua yang ada dan selalu saling konfirmasi ke tetangga sebelah :D supaya jangan ada lagi salah paham yang buat lelah

    PEace ^^v

    BalasPadam
  5. lbh baik xyah gado2...
    nnti ble kt akhirat, sumanye sama..
    xleh da nk bwa budaya tarian ke lagu ke batik ke kt akhirat kelak..
    yg bwa cuma amalan.. so xpayah la kita nk sakit ati sgt ngan indon ni..krn dorang, kita gak yg dpt dosa.. kita rakyat Malaysia yg berfikiran luas dan matang dari dorang.. kita jgn sesekali menyempitkan pemikiran kita dek kerana bangsa indon tu sendiri..

    BalasPadam
  6. [url=http://buyviagraonlinegn.com/#fjwvr]viagra online[/url] - buy generic viagra , http://buyviagraonlinegn.com/#stxpq viagra online

    BalasPadam
  7. [url=http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#7667]cheap generic accutane[/url] - accutane without prescription , http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#3761 buy cheap accutane

    BalasPadam
  8. [url=http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#13548]accutane without prescription[/url] - buy cheap accutane , http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#15629 cheap generic accutane

    BalasPadam
  9. [url=http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#6075]accutane without prescription[/url] - accutane no prescription , http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#13009 accutane no prescription

    BalasPadam
  10. [url=http://buyonlinelasixone.com/#12772]cheap lasix[/url] - lasix without prescription , http://buyonlinelasixone.com/#939 lasix online

    BalasPadam
  11. [url=http://onlinecialisbest.com/#23656]cialis online[/url] | cialis online | http://onlinecialisbest.com/#61234;

    BalasPadam

Thanks for your comment.