PLKN oh PLKN

tgh sorong2 motosikal nak datang keje pagi tadi.
kawe tengok elok ja towel tersangkut kat pagar rumah sbelah.
stelah diamati dari jauh..
[korang tgk je la hasilnya kat bawah]



kalau towel pun dah cam kain buruk.
camane dgn budak2 yang dah pergi PLKN
adakah pengalaman+pelajaran yang diorang dapat kat sana pun dah cam kain buruk
kerajaan dah berhabis-habisan byk duit utk PLKN
apakah kesannya..

aku terfikir, memikir dan minta korang fikir sekali..



Share on Google Plus

About simiey

Penulis merupakan seorang blogger separuh masa dan berminat untuk berkongsi pengalaman, pengetahuan,kemahiran serta cerita-cerita menarik dengan masyarakat.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 comments:

  1. saya ni budak PLKn thn 2006 sesi pertama..
    emm, pelajaran yg dpt kat sana, mmg dah mcm kain buruk
    cthnya utk kelas kenegaraan, kelas character building, mmg mcm dah lupa semuanya..
    tp ada satu yg dah sebati dlm diri dan xakan hilang,
    iaitu kenangan, pengalaman dan keyakinan diri.. :-)

    BalasPadam
  2. tahniah sbb xsemunya hilang ;)!!~

    BalasPadam
  3. kamu plkn jgk ke..
    kenangan tu xkn hilang atleast :)

    BalasPadam
  4. xsempat nk merasa plkn.hehee..

    BalasPadam
  5. hai simiey. klik ur nuff ads.

    Emm..
    xdpt nk merase pengalaman PLKN tu.

    Tp tulah, dr ape yg perati dkt kengkawan yg
    pegi PLKN tu. bergantung la individu tu sendiri.

    Ade yg pegi PLKN.. Blk tu..ade yg berubah sikap..
    Yg negatif..ade lah dpt sikit positif nye.

    BalasPadam
  6. yg berubah dari negatif ke positif.alhamdulillah :)

    BalasPadam

Thanks for your comment.