• Maklumat Terkini Covid-19

    Klik untuk mendapatkan maklumat terkini berkaitan Covid-19 seperti jumlah kes baharu, kes sembuh baharu dan kematian baharu.

  • Facebook Fanpage

    Klik untuk mendapatkan perkongsian terus melalui fanpage. Terdapat sesetengah perkongsian yang hanya dibuat melalui fanpage sahaja.

  • Ciapan Twitter

    Klik untuk mengikuti kemaskini secara terus melalui twitter.

  • Youtube Channel

    Klik untuk menonton video tutorial beserta dengan penerangan terperinci di channel youtube.

  • Kisah 25 Rasul

    Bermula 4 May 2020, satu kisah nabi dari 25 Rasul akan dikongsi setiap hari dan dijangka akan tamat selepas Hari Raya Aidilfitri. Semoga kita semua mendapat manfaat.

Memaparkan catatan dengan label PLKN. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label PLKN. Papar semua catatan

19 Okt 2009

PLKN oh PLKN

tgh sorong2 motosikal nak datang keje pagi tadi.
kawe tengok elok ja towel tersangkut kat pagar rumah sbelah.
stelah diamati dari jauh..
[korang tgk je la hasilnya kat bawah]



kalau towel pun dah cam kain buruk.
camane dgn budak2 yang dah pergi PLKN
adakah pengalaman+pelajaran yang diorang dapat kat sana pun dah cam kain buruk
kerajaan dah berhabis-habisan byk duit utk PLKN
apakah kesannya..

aku terfikir, memikir dan minta korang fikir sekali..