• Maklumat Terkini Covid-19

    Klik untuk mendapatkan maklumat terkini berkaitan Covid-19 seperti jumlah kes baharu, kes sembuh baharu dan kematian baharu.

  • Facebook Fanpage

    Klik untuk mendapatkan perkongsian terus melalui fanpage. Terdapat sesetengah perkongsian yang hanya dibuat melalui fanpage sahaja.

  • Ciapan Twitter

    Klik untuk mengikuti kemaskini secara terus melalui twitter.

  • Youtube Channel

    Klik untuk menonton video tutorial beserta dengan penerangan terperinci di channel youtube.

  • Kisah 25 Rasul

    Bermula 4 May 2020, satu kisah nabi dari 25 Rasul akan dikongsi setiap hari dan dijangka akan tamat selepas Hari Raya Aidilfitri. Semoga kita semua mendapat manfaat.

Memaparkan catatan dengan label maggi. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label maggi. Papar semua catatan

21 Apr 2010

MAGGI® Mee My Way™ contest

arini dah masuk hari ketiga simieY dapat buffered campaign dari Maggi Smiley
simieY dengan sukacitanya nak bercerita sikit tentang contest ni
sebelum tu klik dulu iklan maggi yang keluar kat atas
baru la best sikit nak bercerita Smiley

kalau tak silap simieY, ini kali kedua Maggi buat contest.
mungkin disebabkan sambutan yang menggalakkan sebelum niSmiley

sekarang ni dah ada balik iklan 2 orang budak laki masuk pasar basah.
tengok ikan teringat Maggi Mee.
tiba2 sorang hilang
tup2..keluar dari kotak fiber sambil angkat ikan tinggi2 dan jerit

besarrrr punyerrrr!!!Smiley


lucu betul.hehee..


cara menyertai contest ni senang jer dan 30 finalis akan dipilih untuk diundi